Najczęściej zadawane pytania
Sieć EV+
Szczegółowe informacje dotyczące cen ładowania dostępne są w Aplikacji EV+MAP.
Po kliknięciu w pinezkę w odpowiedniej lokalizacji oraz po wybraniu złącza, ukaże się profil cenowy.
Większość stacji ładowania w sieci EV+MAP jest ogólnodostępna, a korzystanie z usługi ładowania jest możliwe 24/7.
W przypadku niektórych stacji godziny mogą być inne. Szczegółowe informacje o godzinach otwarcia każdej stacji dostępne są w Aplikacji EV+MAP.
Jeśli stacja, przy której się Państwo znajdują nie wyświetla się na mapie w odpowiedniej lokalizacji, proponujemy odznaczyć wszystkie filtry (przycisk w prawym górnym rogu). Pomóc może również wyłączenie oraz ponowne włączenie Aplikacji. Jeśli stacja nadal nie jest widoczna na mapie w Aplikacji EV+MAP oznacza to, że stacja ładowania nie jest ogólnodostępna i rozpoczęcie sesji ładowania nie jest możliwe. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt: +48533-708-555.
Aplikacja
Ładowanie pojazdu
Najpierw należy na mapie wybrać stację ładowania, przy której się Państwo znajdują. Następnie proszę wybrać złącze, do którego chcą Państwo podpiąć pojazd. Po tym wyborze wystarczy kliknąć przycisk „rozpocznij ładowanie”.
W celu zakończenia sesji ładowania proszę nacisnąć przycisk „zakończ ładowanie” na ekranie telefonu.
Rachunki i faktury
Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT w zakładce „zapłać poprzez” na swoim profilu należy edytować pole „szczegóły faktury”. Faktura będzie wysyłana raz w miesiącu za sesje dokonane w poprzednim miesiącu.
Od 1 listopada 2024 sesje ładowania będą fakturowane zbiorczo. Fakturę za wszystkie sesje ładowania w danym miesiącu otrzymają Państwo mailowo na początku kolejnego miesiąca. W przypadku nieotrzymania faktury do 10 dnia kolejnego miesiąca, prosimy o kontakt: serwis@evplus.com.p
Metody płatności
W pasku menu należy wybrać „zapłać poprzez”. Po kliknięciu przycisku „dodaj” należy wpisać dane karty płatniczej.
W celu autoryzacji karty należy potwierdzić w swojej aplikacji bankowej płatność na kwotę 0,00 PLN, a następnie wrócić do aplikacji EV+MAP. Proszę nie zamykać okna aplikacji EV+MAP na czas autoryzacji sesji.
W przeciwnym wypadku autoryzacja zostanie przerwana.
W pasku menu należy wybrać „zapłać poprzez”. Po kliknięciu przycisku „dodaj” należy wpisać dane karty płatniczej.
Po dodaniu nowej karty będzie można usunąć starą metodę płatności.
W pasku menu należy kliknąć w “Saldo”. Następnie, w zależności od rodzaju doładowania, należy:
• Doładowanie jednorazowe: Po kliknięciu w niebieski symbol “plus” należy wybrać odpowiedni Pakiet. Część Pakietów jest objęta rabatem w postaci bonusu.
• Automatyczne doładowanie: należy kliknąć w szary suwak przy polu Automatyczne doładowanie, a następnie wybrać odpowiedni Pakiet i zatwierdzić płatność. Część Pakietów objęta jest rabatem w postaci bonusu.
Prosimy o kontakt z naszym Działem Pomocy: serwsi@evplus.com.pl
Karta/brelok RFID
Kartę/brelok należy przyłożyć do czytnika znajdującego się na stacji ładowania i przytrzymać 3s.
Wówczas nastąpi autoryzacja sesji. W celu zakończenia sesji ładowania czynność należy powtórzyć.
Kartę/brelok RFID mogą Państwo zamówić klikając opcję „Zamów kartę RFID” w Aplikacji EV+MAP.
Zostaną Państwo przekierowani do sklepu, w którym można złożyć zamówienie. Przy składaniu zamówienia prosimy pamiętać o podaniu adresu email, na które zarejestrowane jest Państwa konto w Aplikacji EV+MAP.
W celu aktywacji karty/ breloka należy wysłać email na adres serwis@evplus.com.pl
W tytule maila należy wpisać: „aktywacja karty”, a w treści podać nr karty lub breloka oraz adres email użyty do rejestracji konta w Aplikacji EV+MAP. Szczegółowa instrukcja aktywacji jest dołączona do zamówienia.
Po otrzymaniu od nas wiadomości o aktywowaniu Państwa karty/breloka będą one przypisane do Państwa konta i gotowe do użycia.
Ładowanie bez rejestracji
Możliwe jest skorzystanie ze stacji ładowania w naszej sieci bez konieczności rejestracji w Aplikacji.
Na naszych stacjach ładowania znajduje się kod QR, po którego zeskanowaniu zostaną Państwo przekierowani do Google Play/ App Store. Po pobraniu Aplikacji można rozpocząć sesję bez konieczności rejestracji.
W dolnej części ekranu telefonu na środku znajduje się ikona kodu QR. Po kliknięciu w ikonę mogą Państwo zeskanować QR złącza lub wprowadzić kod umieszczony na stacji ładowania, dodać metodę płatności i rozpocząć ładowanie.
Tak, przed rozpoczęciem sesji ładowania można wypełnić dane do faktury i adres email, na który ma zostać wysłana.
Rozwiązania B2B
Tak, oferujemy rozwiązanie umożliwiające zarządzanie i rozliczanie ładowań flotowych. Zarządzający flotą ma dostęp do raportów z informacjami o pobranej energii przez poszczególnych kierowców swojej floty.
Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu pod nr tel. +48 570 870 410 lub na adres e-mail biuro@evplus.com.pl .
Tak, oferujemy kompleksowe usługi od doradztwa w wyborze rozwiązania skrojonego pod indywidualne potrzeby Klienta przez dostawę i montaż stacji do obsługi operatorskiej w sieci EV+MAP.
Zapytania prosimy kierować pod adres sales@evplus.com.pl
Oferujemy pełną obsługę operatorską stacji. Zapraszamy do kontaktu: +48 570 870 410/ sales@evplus.com.pl
Oferujemy rozwiązania White Label. Zapraszamy do kontaktu: +48 570 870 410/ sales@evplus.com.pl
Inne
W takim przypadku należy bezpośrednio skontaktować się z policją lub strażą miejską. Miejsca postojowe przy stacjach w sieci EV+MAP są oznaczone znakiem D-18a, który wskazuje, że są one przeznaczone wyłącznie dla samochodów elektrycznych podczas ładowania. Zgodnie z obowiązującymi przepisami takie oznakowanie wystarcza, aby odpowiednie służby mogły podjąć działania, włącznie z nałożeniem mandatu.
Większość stacji ładowania w sieci EV+MAP znajduje się na parkingu bezpłatnym.
EV Plus nie ma jednak nie ma jednak wpływu na pobieranie oraz wysokość ewentualnych opłat określonych przez właściciela terenu. W celu upewnienia się, czy opłata obowiązuje, należy skontaktować się z właścicielem parkingu.