
Regulamin świadczenia usługi ładowania w sieci EV+
Niniejszy regulamin określa zakres i warunki świadczenia usług przez EV Plus Sp. z o.o. wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000670573 z siedzibą w Poznaniu przy ul. Ostrowskiej
474, posiadająca nr REGON 366877828 oraz NIP 7822696741.
EV Plus Sp. z o.o. (zwaną dalej „EV Plus”) oferuje usługi ładowania pojazdów elektrycznych odpłatnie do użytkowników końcowych.
Niniejsze warunki regulują relacje pomiędzy EV Plus oraz użytkownikiem pojazdu elektrycznego (zwanego dalej "Klientem").
Klient w ramach usługi ładowania korzysta z aplikacji mobilnych i funkcji płatności w aplikacji mobilnej (zwanej dalej "Usługą"). Aplikacja mobilna umożliwia klientowi przeglądanie informacji, takich jak lokalizacje ładowarek na mapie, oraz pozostałych dotyczących ładowania pojazdów elektrycznych w sieci EV Plus. Funkcjonalność płatności aplikacji mobilnej umożliwia Klientowi zapłatę za usługę ładowania swojego pojazdu elektrycznego w sieci ładowarek EV Plus.
EV Plus gwarantuje zachowanie poufności oraz przetwarzanie uzyskanych od Klienta danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.).
EV Plus ma prawo do przetwarzania uzyskanych od Klienta danych osobowych w celu wykonywania postanowień niniejszego Regulaminu oraz wypełniania prawnie usprawiedliwionych celów administratorów danych, a także - za zgodą Klienta – przy organizowaniu akcji promocyjnych i loterii na rzecz Klientów oraz dla celów statystycznych i marketingowych.
Korzystając z Usług, Klient wyraża zgodę na przestrzeganie niniejszych Warunków i oraz zobowiązuje się do przestrzeganie postanowień Regulaminu.
1. REJESTRACJA USŁUGI
Przed skorzystaniem z usługi należy zarejestrować osobiste konto użytkownika. Rejestracja jest konieczna, aby móc korzystać z Usługi. Usługa jest subskrybowana przez Internet. Rejestracja jest bezpłatna. Rejestracja zostanie potwierdzona przez e-mail i nie wymaga dalszych działań. EV zastrzega sobie prawo do bezpłatnej oceny wniosku o rejestrację w celu korzystania z Usługi.
EV Plus ma na celu świadczenie obsługi Usługi dla Klienta w trybie ciągłym i bez przerw, ale nie gwarantuje, że Usługa jest dostępna, nieprzerwana, w odpowiednim czasie lub bez błędów.
2. DEFINICJE ZAWARTE W WARUNKACH I WARUNKACH
a. "Klient" oznacza osobę prawną lub fizyczną, która została prawidłowo zarejestrowana jako użytkownik Usług;
b. "Aplikacja mobilna" oznacza portal internetowy spółki EV Plus za pośrednictwem którego Usługi są dostępne po ważnej rejestracji;
c. "Funkcjonalność płatności w aplikacji mobilnej" oznacza funkcjonalność aplikacji mobilnej, która umożliwia klientowi płacenie za usługi ładowania pojazdem elektrycznym, świadczone na stacjach ładowania EV Plus za pomocą karty kredytowej lub debetowej klienta zarejestrowanej w aplikacji mobilnej.
d. "Dane osobowe" oznaczają wszystkie dane osobowe związane z Klientem, w tym imię, nazwisko, numer telefonu, adres klienta i adres e-mail;
e. "Znacznik RFID" oznacza funkcjonalność aplikacji mobilnej, która umożliwia zdalną identyfikację i proces płatności klienta w stacjach ładowania pojazdem elektrycznym. Tagi RFID są dostarczane jako usługa dodatkowa według uznania Klienta.
3. PRAWO ODSTĄPIENIA OD ZAMÓWIONEGO RFID
Klient, który zamówił dodatkowy znacznik RFID, ma prawo odwołać zamówienie w ciągu czternastu (14) dni od zamówienia bez powodu. Umowa z Klientem, która zamówiła dodatkowy znacznik RFID, uważa się za zawartą w momencie, gdy Klient zarejestrował się jako subskrybent znacznika RFID. Aby skorzystać z prawa anulowania, Klient przesyła powiadomienie o anulowaniu firmie EV Plus przed upływem okresu anulowania.
Jeśli Klient, który zamówił dodatkowy znacznik RFID, złożył wniosek o rozpoczęcie świadczenia Usług przy użyciu usług ładowania pojazdem elektrycznym przed upływem okresu wypowiedzenia, Klient zapłaci EV Plus rekompensatę (związaną z procesem wydania znacznika RFID) za otrzymane usługi ładowania pojazdami elektrycznymi.
Aby skorzystać z prawa anulowania, Klient powiadamia EV Plus o decyzji o jego anulowaniu. Aby skorzystać z prawa anulowania, Klient informuje o tym EV Plus podając: Nazwa i adres klienta, a także, jeśli ma to zastosowanie, numeru telefonu i adresu e-mail Klienta. Powiadomienie o anulowaniu przez Klienta zawiera decyzję Klienta o anulowaniu Usługi i numer znacznika RFID wyrażonej w sposób jednoznaczny.
Klient może wysłać formularz anulowania lub inny zawiadomienie o anulowaniu pocztą na adres EV Plus Sp. z o.o. ul. Ostrowska 474, 61-342 Poznań.
4. FUNKCJONALNOŚĆ PŁATNOŚCI
Aby otrzymać prawo do korzystania z Usługi, Klient dostarcza EV Plus dane osobowe wymagane do uruchomienia usługi, w tym, ale nie wyłącznie, ważnym numerem telefonu, adresem i adresem email. Ponadto Klient wybiera metodę płatności i rejestruje informacje o płatnościach niezbędne do utworzenia ważnego powiązania rozliczeniowego pomiędzy EV Plus i Klienta. Klient przekazuje te informacje firmie EV Plus przez Internet.
Klient zapewnia, że informacje o użytkowniku są zawsze prawidłowo zarejestrowane w Usłudze. Po zarejestrowaniu Klient będzie zalogował się do EV Plus aby sprawdzić, czy zarejestrowane informacje są prawidłowe. EV Plus nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo zarejestrowane dane, niezależnie od metody rejestracji.
Po wybraniu opcji "Akceptuję" na ekranie w funkcji płatności kartą aplikacji mobilnej, przed ładowaniem pojazdu elektrycznego, Klient akceptuje rozpoczęcie i zakończenie usługi ładowania energii elektrycznej, a EV Plus nalicza opłatę manipulacyjną, w tym obowiązujące podatki i opłaty serwisowe.
Opłata końcowa, która opiera się na czasie naliczania lub naliczonej wysokości oraz ustalonej cenie zgłoszonej Klientowi przed dokonaniem naliczania, zostanie obliczona po zakończeniu ładowania i natychmiast naliczona. Ładowanie odbywa się automatycznie przez system zgodnie z instrukcjami podanymi do Klienta od rozpoczęcia lub kontynuowania sesji ładowania lub w momencie, gdy Klient zatrzyma sesję ładowania w dowolnym momencie. Zakup usługi ładowania jest ostateczny i nie podlega zwrotowi.
Usługa może być realizowana tylko z ładowarkami na stacjach ładowania podłączonych do EV Plus sieci EV Plus. Ładowarki sieci EV Plus są dostępne na stronie www.evplus.com.pl. Ładowarki sieci EV Plus posiadają stosowne oznaczenia.
Dane dotyczące karty debetowej lub kredytowej nie są zapisywane w Serwisie i EV Plus nie gromadzi ich ani nie przechowuje w swojej bazie danych. Dane karty kredytowej są przetwarzane i przechowywane tylko przez certyfikowanych usługodawców. System informatyczny służący do świadczenia Usług tylko zapisuje żetony, które służą do komunikacji pomiędzy dostawcą usług płatniczych a EV Plus. Wszystkie informacje o płatnościach są zabezpieczone protokołami kryptograficznymi podczas wysyłania przez Internet, więc informacje nie mogą być odczytywane w tranzycie przez osobę trzecią.
5. OBOWIĄZKI KLIENTA
Obowiązkiem Klienta jest zapewnienie prawidłowego sfinalizowania ładowania pojazdu elektrycznego. Aby upewnić się, że rozpoczęło się ładowanie, Klient sprawdza informacje widoczne w aplikacji mobilnej. Ładowanie zainicjowane przy pomocy znacznika RFID rozpoczyna się, gdy klient połączy pojazd z stacją ładującą zgodnie z instrukcjami po wystąpieniu identyfikacji RFID. Obowiązkiem Klienta jest upewnienie się, że pojazd jest zgodny ze stacjami ładowania i że pojazd może być ładowany w stacji ładującej. Ładowanie pojazdu elektrycznego inicjowanego przy użyciu karty RFID jest naliczane na kartę kredytową lub debetową Klienta.
Obowiązkiem Klienta jest upewnienie się, że zarejestrowana karta debetowa lub karta kredytowa jest ważna, że ma wystarczające środki do realizacji Usługi i że nie jest zablokowana. W przypadku, gdy obciążenie nie jest możliwe, EV Plus ma prawo żądać płatności bezpośrednio od Klienta.
Klient jest odpowiedzialny za aktualizację oprogramowania EV Plus w przypadku zmiany lub otrzymania nowej karty debetowej lub kredytowej niezwłocznie po otrzymaniu. W przypadku braku wprowadzonej karty debetowej lub kredytowej Usługa nie będzie realizowana.
Klient potwierdza, że Usługa i wszystkie jej prawa są wyłączną własnością EV Plus lub jej licencjodawców. Serwis zawiera treść chronioną prawami autorskimi, prawami do znaków towarowych i / lub innymi prawami własności intelektualnej. Użytkownik nie może używać Serwisu do celów innych niż osobiste i niehandlowe. EV Plus przyznaje Klientowi ograniczoną, niewyłączną, podlegającą zwrotowi i nie przenoszącą się licencję na korzystanie z Usługi w urządzeniu przenośnym i komputerze w okresie obowiązywania niniejszej umowy.
6. OPŁATY
EV Plus oferuje swoim Klientom różne rodzaje usług naliczane z różnymi parametrami.
Szczegółowe warunki, o których mowa w niniejszych zasadach i warunkach, mogą dotyczyć jedynie określonych usług pobierania opłat.
Ceny usług ładowania są dostępne na stacjach ładowania oraz w aplikacji mobilnej.
Aktualnie obowiązujący cennik jest dostępny na stronie internetowej www.evplus.com.pl. EV Plus zastrzega sobie prawo do zmiany cen obowiązujących wg potrzeb. Wszelkie zmiany zostaną opublikowane na stronie internetowej www.evplus.com.pl oraz w aplikacji mobilnej.
7. WARUNKI OGÓLNE
Informacje o transakcjach zrealizowanych przez Klienta są widoczne na koncie Klienta w aplikacji EV Plus. Raporty okresowe dotyczące konta można przeglądać i drukować w dowolnym momencie. EV Plus i dostawcy Serwisu mogą przechowywać informacje o opłatach tak długo, jak jest to konieczne do wypełnienia ich prawnych i umownych zobowiązań.
7.1 Odpowiedzialność za hasło osobiste
Gdy klient zarejestruje się w usłudze, EV Plus wysyła nazwę użytkownika i hasło na adres e-mail, który Klient zarejestrował. Nazwa użytkownika i hasło służą do logowania się i uzyskania dostępu do osobistego konta Klienta. Klient jest odpowiedzialny za zachowanie bezpiecznego hasła, bez dostępu do hasła przez osoby trzecie a także nie używania hasła w sposób pozwalający osobom trzecim na zdobycie hasła celem dostępu do konta Klienta.
Klient niezwłocznie powiadomi obsługę klienta firmy EV Plus pod numerem 533 708 555, jeśli istnieje jakiś powód, aby sądzić, że osoby nieupoważnione mogły uzyskać dostęp do tej wiedzy lub poznać hasło.
7.2 Bezprawne korzystanie z Serwisu
Klient jest odpowiedzialny za nieupoważnione korzystanie z Usługi pod jego kontrolą. Klient niezwłocznie lub tak szybko, jak to możliwe poinformuje EV Plus jeśli uważa, że jego konto zostało wykorzystane przez osoby nieupoważnione lub w nieautoryzowany sposób. Najlepszym sposobem na zminimalizowanie wszelkich kosztów ponoszonych przez takie nadużycia jest jak najszybsze zadzwonienie do obsługi klienta EV Plus pod numer 533 708 555.
Jeśli znacznik RFID zostanie zgubiony lub skradziony, Klient niezwłocznie skontaktuje się z obsługą klienta EV Plus pod numerem 533 708 555. Jeśli Klient nie powiadomi o utracie lub kradzieży znacznika RFID, Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zarejestrowane transakcje obciążeniowe.
7.3 Reklamacje w sprawie transakcji z EV Plus
Klient, który chce złożyć reklamację, powiadamia EV Plus w ciągu 14 dni od daty, w której dana transakcja była dostępna na ich koncie internetowym.
Reklamacja powinna zawierać :
- imię i nazwisko Klienta
- datę wniesienia reklamacji
- wyraźną specyfikację rodzaju błędu / nieprawidłowości. Jeśli specyfikacja błędu / nieprawidłowości nie jest wystarczająco szczegółowa i nie została określona przez Klienta po zażądaniu przez EV Plus, Klient traci prawo do reklamacji.
- podpis zgłaszającego reklamację
Za dzień wniesienia reklamacji pisemnej uznaje się dzień wpływu pisma reklamacyjnego do siedziby EV Plus.
EV Plus w celu rozpatrzenia reklamacji przeprowadzi analizę techniczną spornej transakcji.
Reklamacje dotyczące nieprawidłowych kosztów ładowania są rozpatrywane przez EV Plus w ciągu 30 dni. Jeśli reklamacja zostanie uznana, EV Plus niezwłocznie zrekompensuje Klientowi kwotę transakcji.
Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, EV Plus poinformuje Klienta o odrzuceniu reklamacji podając powód.
7.4 Zmiany w Usługach
Strony zdają sobie sprawę, iż sektor ładowania pojazdów elektrycznych i płatności mobilnych rozwijają się dynamicznie. EV Plus zastrzega sobie prawo do modyfikowania niniejszych warunków i funkcjonalności EV Plus w celu dostosowania się lub przyjęcia nowych technologii, funkcjonalności, odpowiednich procedur technicznych lub administracyjnych lub nowych procedur w zakresie bezpieczeństwa informacji.
Ponadto warunki i funkcjonalności systemu mogą ulec zmianie, jeśli jest to konieczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeśli jest to możliwe, Klient zostanie poinformowany o takich zmianach z 30-dniowym wyprzedzeniem przed zmianami, które mają wpływ na Usługę EV Plus przez stronę internetową.
7.5 Prawo do rozwiązania umowy przez Klienta
Klient może rozwiązać niniejszą umowę z wypowiadając z wyprzedzeniem jednego miesiąca kalendarzowego. Wypowiedzenie musi zostać złożone w formie pisemnej i przesłane na adres ul. Ostrowska 474 , 61-324 Poznań.
7.6 Prawo do odstąpienia od umowy przez EV Plus
EV Plus ma prawo rozwiązać niniejszą umowę, jeśli Klient: (a) nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań płatniczych, lub (b) korzysta z Serwisu z naruszeniem niniejszej. EV Plus ma również prawo rozwiązać umowę, jeśli EV Plus ma uzasadnioną podstawę do podejrzeń, że Usługa jest niewłaściwie wykorzystywana przez Klienta. EV Plus ma prawo wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia.
8. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBISTYCH
EV Plus zapewnia poufność i odpowiednią staranność podczas przetwarzania danych osobowych.
EV Plus spełnia wymogi zgodne z prawem dotyczącym gromadzenia i wykorzystywania danych osobowych Klienta.
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) reguluje przetwarzanie danych osobowych i stosuje się do działalności EV Plus. Dane osobowe, takie jak nazwy i adresy dostarczone firmie EV Plus, są przetwarzane zarówno ręcznie, jak i komputerowo. Informacje o Klientach zostaną zapisane w rejestrze klientów EV Plus.
Informacje zawarte w rejestrze będą wykorzystywane do celów, takich jak zarządzanie i rozwój relacji z Klientami. Klient zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) ma prawo do sprawdzenia informacji dotyczących Klienta, usunięcia błędnych danych osobowych, zmiany danych osobowych lub wycofania zgody na ich wykorzystywania do celów marketingu bezpośredniego.
Klient zobowiązany jest skontaktować się z EV Plus - wnioski o zmianę należy złożyć na piśmie i przekazać na adres ul. Ostrowska 474, 61-324 Poznań. Dane osobowe przekazane do EV Plus będą przetwarzane w celu świadczenia usług na rzecz Klienta na podstawie niniejszej umowy oraz do opracowania Usługi. EV Plus ujawnia dane osobowe, na przykład nazwy, adresy e-mail i / lub adresy pocztowe stronom zewnętrznym, które zarządzają umownymi zobowiązaniami firmy EV Plus związane z Usługą w jej imieniu, takie jak dostawcy usług, dostawcy usług płatniczych oraz firmy zajmujące się utrzymaniem kart kredytowych lub debetowych.
Informacje mogą być eksportowane do partnerów biznesowych EV Plus w innych krajach, zarówno w UE, jak i poza nią. Jeśli Klient ma jakiekolwiek pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych, powinien skontaktować się z EV Plus.
9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI EV Plus.
EV Plus nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub straty, jeśli: (a) urządzenie klienta, sieć transmisji danych lub powiązane funkcje nie działają, (b) Usługa została zawieszona z przyczyn późniejszych, które okazały się błędne, ale EV Plus w czasie zawieszenia nie miała powodów, aby sądzić, że istnieją podstawy do działania, (c) znacznik RFID EV Plus został zgubiony lub skradziony i / lub niewłaściwie wykorzystana przez inną osobę.
EV Plus nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub straty spowodowane przepisami prawnymi, działaniami urzędowymi, wojną, sabotażem, niepowodzeniem lub opóźnieniem w dostawie, połączeniami danych lub innymi połączeniami komunikacyjnymi i komunikacyjnymi, strajkami, bojkotem lub innymi podobnymi okolicznościami, które pozostają poza kontrolą EV Plus. Przepis dotyczący strajku, bojkotu i blokady stosuje się również, jeśli EV Plus jest przedmiotem tych działań.
Wszelkie szkody lub straty, które wystąpiły w innych okolicznościach, nie zostaną skompensowane przez EV Plus. EV Plus nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za szkody pośrednie, takie jak utrata dochodów lub pogorszenie relacji między Klientem a osobami trzecimi, chyba że strata ta spowodowana jest zaniedbaniem ze strony EV Plus.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejsza umowa jest regulowana i interpretowana zgodnie z polskim prawem.
EV Plus może rozszerzać i zmieniać zakres oferowanych Usług bez konieczności zmiany Regulaminu, jeżeli zmiany te nie naruszają istotnych jego postanowień.
W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszego regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisu kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
Regulamin obowiązuje od dnia 1 lipca 2017 roku.
EV Plus Sp. z o.o. (zwaną dalej „EV Plus”) oferuje usługi ładowania pojazdów elektrycznych odpłatnie do użytkowników końcowych.
Niniejsze warunki regulują relacje pomiędzy EV Plus oraz użytkownikiem pojazdu elektrycznego (zwanego dalej "Klientem").
Klient w ramach usługi ładowania korzysta z aplikacji mobilnych i funkcji płatności w aplikacji mobilnej (zwanej dalej "Usługą"). Aplikacja mobilna umożliwia klientowi przeglądanie informacji, takich jak lokalizacje ładowarek na mapie, oraz pozostałych dotyczących ładowania pojazdów elektrycznych w sieci EV Plus. Funkcjonalność płatności aplikacji mobilnej umożliwia Klientowi zapłatę za usługę ładowania swojego pojazdu elektrycznego w sieci ładowarek EV Plus.
EV Plus gwarantuje zachowanie poufności oraz przetwarzanie uzyskanych od Klienta danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.).
EV Plus ma prawo do przetwarzania uzyskanych od Klienta danych osobowych w celu wykonywania postanowień niniejszego Regulaminu oraz wypełniania prawnie usprawiedliwionych celów administratorów danych, a także - za zgodą Klienta – przy organizowaniu akcji promocyjnych i loterii na rzecz Klientów oraz dla celów statystycznych i marketingowych.
Korzystając z Usług, Klient wyraża zgodę na przestrzeganie niniejszych Warunków i oraz zobowiązuje się do przestrzeganie postanowień Regulaminu.
1. REJESTRACJA USŁUGI
Przed skorzystaniem z usługi należy zarejestrować osobiste konto użytkownika. Rejestracja jest konieczna, aby móc korzystać z Usługi. Usługa jest subskrybowana przez Internet. Rejestracja jest bezpłatna. Rejestracja zostanie potwierdzona przez e-mail i nie wymaga dalszych działań. EV zastrzega sobie prawo do bezpłatnej oceny wniosku o rejestrację w celu korzystania z Usługi.
EV Plus ma na celu świadczenie obsługi Usługi dla Klienta w trybie ciągłym i bez przerw, ale nie gwarantuje, że Usługa jest dostępna, nieprzerwana, w odpowiednim czasie lub bez błędów.
2. DEFINICJE ZAWARTE W WARUNKACH I WARUNKACH
a. "Klient" oznacza osobę prawną lub fizyczną, która została prawidłowo zarejestrowana jako użytkownik Usług;
b. "Aplikacja mobilna" oznacza portal internetowy spółki EV Plus za pośrednictwem którego Usługi są dostępne po ważnej rejestracji;
c. "Funkcjonalność płatności w aplikacji mobilnej" oznacza funkcjonalność aplikacji mobilnej, która umożliwia klientowi płacenie za usługi ładowania pojazdem elektrycznym, świadczone na stacjach ładowania EV Plus za pomocą karty kredytowej lub debetowej klienta zarejestrowanej w aplikacji mobilnej.
d. "Dane osobowe" oznaczają wszystkie dane osobowe związane z Klientem, w tym imię, nazwisko, numer telefonu, adres klienta i adres e-mail;
e. "Znacznik RFID" oznacza funkcjonalność aplikacji mobilnej, która umożliwia zdalną identyfikację i proces płatności klienta w stacjach ładowania pojazdem elektrycznym. Tagi RFID są dostarczane jako usługa dodatkowa według uznania Klienta.
3. PRAWO ODSTĄPIENIA OD ZAMÓWIONEGO RFID
Klient, który zamówił dodatkowy znacznik RFID, ma prawo odwołać zamówienie w ciągu czternastu (14) dni od zamówienia bez powodu. Umowa z Klientem, która zamówiła dodatkowy znacznik RFID, uważa się za zawartą w momencie, gdy Klient zarejestrował się jako subskrybent znacznika RFID. Aby skorzystać z prawa anulowania, Klient przesyła powiadomienie o anulowaniu firmie EV Plus przed upływem okresu anulowania.
Jeśli Klient, który zamówił dodatkowy znacznik RFID, złożył wniosek o rozpoczęcie świadczenia Usług przy użyciu usług ładowania pojazdem elektrycznym przed upływem okresu wypowiedzenia, Klient zapłaci EV Plus rekompensatę (związaną z procesem wydania znacznika RFID) za otrzymane usługi ładowania pojazdami elektrycznymi.
Aby skorzystać z prawa anulowania, Klient powiadamia EV Plus o decyzji o jego anulowaniu. Aby skorzystać z prawa anulowania, Klient informuje o tym EV Plus podając: Nazwa i adres klienta, a także, jeśli ma to zastosowanie, numeru telefonu i adresu e-mail Klienta. Powiadomienie o anulowaniu przez Klienta zawiera decyzję Klienta o anulowaniu Usługi i numer znacznika RFID wyrażonej w sposób jednoznaczny.
Klient może wysłać formularz anulowania lub inny zawiadomienie o anulowaniu pocztą na adres EV Plus Sp. z o.o. ul. Ostrowska 474, 61-342 Poznań.
4. FUNKCJONALNOŚĆ PŁATNOŚCI
Aby otrzymać prawo do korzystania z Usługi, Klient dostarcza EV Plus dane osobowe wymagane do uruchomienia usługi, w tym, ale nie wyłącznie, ważnym numerem telefonu, adresem i adresem email. Ponadto Klient wybiera metodę płatności i rejestruje informacje o płatnościach niezbędne do utworzenia ważnego powiązania rozliczeniowego pomiędzy EV Plus i Klienta. Klient przekazuje te informacje firmie EV Plus przez Internet.
Klient zapewnia, że informacje o użytkowniku są zawsze prawidłowo zarejestrowane w Usłudze. Po zarejestrowaniu Klient będzie zalogował się do EV Plus aby sprawdzić, czy zarejestrowane informacje są prawidłowe. EV Plus nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo zarejestrowane dane, niezależnie od metody rejestracji.
Po wybraniu opcji "Akceptuję" na ekranie w funkcji płatności kartą aplikacji mobilnej, przed ładowaniem pojazdu elektrycznego, Klient akceptuje rozpoczęcie i zakończenie usługi ładowania energii elektrycznej, a EV Plus nalicza opłatę manipulacyjną, w tym obowiązujące podatki i opłaty serwisowe.
Opłata końcowa, która opiera się na czasie naliczania lub naliczonej wysokości oraz ustalonej cenie zgłoszonej Klientowi przed dokonaniem naliczania, zostanie obliczona po zakończeniu ładowania i natychmiast naliczona. Ładowanie odbywa się automatycznie przez system zgodnie z instrukcjami podanymi do Klienta od rozpoczęcia lub kontynuowania sesji ładowania lub w momencie, gdy Klient zatrzyma sesję ładowania w dowolnym momencie. Zakup usługi ładowania jest ostateczny i nie podlega zwrotowi.
Usługa może być realizowana tylko z ładowarkami na stacjach ładowania podłączonych do EV Plus sieci EV Plus. Ładowarki sieci EV Plus są dostępne na stronie www.evplus.com.pl. Ładowarki sieci EV Plus posiadają stosowne oznaczenia.
Dane dotyczące karty debetowej lub kredytowej nie są zapisywane w Serwisie i EV Plus nie gromadzi ich ani nie przechowuje w swojej bazie danych. Dane karty kredytowej są przetwarzane i przechowywane tylko przez certyfikowanych usługodawców. System informatyczny służący do świadczenia Usług tylko zapisuje żetony, które służą do komunikacji pomiędzy dostawcą usług płatniczych a EV Plus. Wszystkie informacje o płatnościach są zabezpieczone protokołami kryptograficznymi podczas wysyłania przez Internet, więc informacje nie mogą być odczytywane w tranzycie przez osobę trzecią.
5. OBOWIĄZKI KLIENTA
Obowiązkiem Klienta jest zapewnienie prawidłowego sfinalizowania ładowania pojazdu elektrycznego. Aby upewnić się, że rozpoczęło się ładowanie, Klient sprawdza informacje widoczne w aplikacji mobilnej. Ładowanie zainicjowane przy pomocy znacznika RFID rozpoczyna się, gdy klient połączy pojazd z stacją ładującą zgodnie z instrukcjami po wystąpieniu identyfikacji RFID. Obowiązkiem Klienta jest upewnienie się, że pojazd jest zgodny ze stacjami ładowania i że pojazd może być ładowany w stacji ładującej. Ładowanie pojazdu elektrycznego inicjowanego przy użyciu karty RFID jest naliczane na kartę kredytową lub debetową Klienta.
Obowiązkiem Klienta jest upewnienie się, że zarejestrowana karta debetowa lub karta kredytowa jest ważna, że ma wystarczające środki do realizacji Usługi i że nie jest zablokowana. W przypadku, gdy obciążenie nie jest możliwe, EV Plus ma prawo żądać płatności bezpośrednio od Klienta.
Klient jest odpowiedzialny za aktualizację oprogramowania EV Plus w przypadku zmiany lub otrzymania nowej karty debetowej lub kredytowej niezwłocznie po otrzymaniu. W przypadku braku wprowadzonej karty debetowej lub kredytowej Usługa nie będzie realizowana.
Klient potwierdza, że Usługa i wszystkie jej prawa są wyłączną własnością EV Plus lub jej licencjodawców. Serwis zawiera treść chronioną prawami autorskimi, prawami do znaków towarowych i / lub innymi prawami własności intelektualnej. Użytkownik nie może używać Serwisu do celów innych niż osobiste i niehandlowe. EV Plus przyznaje Klientowi ograniczoną, niewyłączną, podlegającą zwrotowi i nie przenoszącą się licencję na korzystanie z Usługi w urządzeniu przenośnym i komputerze w okresie obowiązywania niniejszej umowy.
6. OPŁATY
EV Plus oferuje swoim Klientom różne rodzaje usług naliczane z różnymi parametrami.
Szczegółowe warunki, o których mowa w niniejszych zasadach i warunkach, mogą dotyczyć jedynie określonych usług pobierania opłat.
Ceny usług ładowania są dostępne na stacjach ładowania oraz w aplikacji mobilnej.
Aktualnie obowiązujący cennik jest dostępny na stronie internetowej www.evplus.com.pl. EV Plus zastrzega sobie prawo do zmiany cen obowiązujących wg potrzeb. Wszelkie zmiany zostaną opublikowane na stronie internetowej www.evplus.com.pl oraz w aplikacji mobilnej.
7. WARUNKI OGÓLNE
Informacje o transakcjach zrealizowanych przez Klienta są widoczne na koncie Klienta w aplikacji EV Plus. Raporty okresowe dotyczące konta można przeglądać i drukować w dowolnym momencie. EV Plus i dostawcy Serwisu mogą przechowywać informacje o opłatach tak długo, jak jest to konieczne do wypełnienia ich prawnych i umownych zobowiązań.
7.1 Odpowiedzialność za hasło osobiste
Gdy klient zarejestruje się w usłudze, EV Plus wysyła nazwę użytkownika i hasło na adres e-mail, który Klient zarejestrował. Nazwa użytkownika i hasło służą do logowania się i uzyskania dostępu do osobistego konta Klienta. Klient jest odpowiedzialny za zachowanie bezpiecznego hasła, bez dostępu do hasła przez osoby trzecie a także nie używania hasła w sposób pozwalający osobom trzecim na zdobycie hasła celem dostępu do konta Klienta.
Klient niezwłocznie powiadomi obsługę klienta firmy EV Plus pod numerem 533 708 555, jeśli istnieje jakiś powód, aby sądzić, że osoby nieupoważnione mogły uzyskać dostęp do tej wiedzy lub poznać hasło.
7.2 Bezprawne korzystanie z Serwisu
Klient jest odpowiedzialny za nieupoważnione korzystanie z Usługi pod jego kontrolą. Klient niezwłocznie lub tak szybko, jak to możliwe poinformuje EV Plus jeśli uważa, że jego konto zostało wykorzystane przez osoby nieupoważnione lub w nieautoryzowany sposób. Najlepszym sposobem na zminimalizowanie wszelkich kosztów ponoszonych przez takie nadużycia jest jak najszybsze zadzwonienie do obsługi klienta EV Plus pod numer 533 708 555.
Jeśli znacznik RFID zostanie zgubiony lub skradziony, Klient niezwłocznie skontaktuje się z obsługą klienta EV Plus pod numerem 533 708 555. Jeśli Klient nie powiadomi o utracie lub kradzieży znacznika RFID, Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zarejestrowane transakcje obciążeniowe.
7.3 Reklamacje w sprawie transakcji z EV Plus
Klient, który chce złożyć reklamację, powiadamia EV Plus w ciągu 14 dni od daty, w której dana transakcja była dostępna na ich koncie internetowym.
Reklamacja powinna zawierać :
- imię i nazwisko Klienta
- datę wniesienia reklamacji
- wyraźną specyfikację rodzaju błędu / nieprawidłowości. Jeśli specyfikacja błędu / nieprawidłowości nie jest wystarczająco szczegółowa i nie została określona przez Klienta po zażądaniu przez EV Plus, Klient traci prawo do reklamacji.
- podpis zgłaszającego reklamację
Za dzień wniesienia reklamacji pisemnej uznaje się dzień wpływu pisma reklamacyjnego do siedziby EV Plus.
EV Plus w celu rozpatrzenia reklamacji przeprowadzi analizę techniczną spornej transakcji.
Reklamacje dotyczące nieprawidłowych kosztów ładowania są rozpatrywane przez EV Plus w ciągu 30 dni. Jeśli reklamacja zostanie uznana, EV Plus niezwłocznie zrekompensuje Klientowi kwotę transakcji.
Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, EV Plus poinformuje Klienta o odrzuceniu reklamacji podając powód.
7.4 Zmiany w Usługach
Strony zdają sobie sprawę, iż sektor ładowania pojazdów elektrycznych i płatności mobilnych rozwijają się dynamicznie. EV Plus zastrzega sobie prawo do modyfikowania niniejszych warunków i funkcjonalności EV Plus w celu dostosowania się lub przyjęcia nowych technologii, funkcjonalności, odpowiednich procedur technicznych lub administracyjnych lub nowych procedur w zakresie bezpieczeństwa informacji.
Ponadto warunki i funkcjonalności systemu mogą ulec zmianie, jeśli jest to konieczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeśli jest to możliwe, Klient zostanie poinformowany o takich zmianach z 30-dniowym wyprzedzeniem przed zmianami, które mają wpływ na Usługę EV Plus przez stronę internetową.
7.5 Prawo do rozwiązania umowy przez Klienta
Klient może rozwiązać niniejszą umowę z wypowiadając z wyprzedzeniem jednego miesiąca kalendarzowego. Wypowiedzenie musi zostać złożone w formie pisemnej i przesłane na adres ul. Ostrowska 474 , 61-324 Poznań.
7.6 Prawo do odstąpienia od umowy przez EV Plus
EV Plus ma prawo rozwiązać niniejszą umowę, jeśli Klient: (a) nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań płatniczych, lub (b) korzysta z Serwisu z naruszeniem niniejszej. EV Plus ma również prawo rozwiązać umowę, jeśli EV Plus ma uzasadnioną podstawę do podejrzeń, że Usługa jest niewłaściwie wykorzystywana przez Klienta. EV Plus ma prawo wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia.
8. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBISTYCH
EV Plus zapewnia poufność i odpowiednią staranność podczas przetwarzania danych osobowych.
EV Plus spełnia wymogi zgodne z prawem dotyczącym gromadzenia i wykorzystywania danych osobowych Klienta.
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) reguluje przetwarzanie danych osobowych i stosuje się do działalności EV Plus. Dane osobowe, takie jak nazwy i adresy dostarczone firmie EV Plus, są przetwarzane zarówno ręcznie, jak i komputerowo. Informacje o Klientach zostaną zapisane w rejestrze klientów EV Plus.
Informacje zawarte w rejestrze będą wykorzystywane do celów, takich jak zarządzanie i rozwój relacji z Klientami. Klient zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) ma prawo do sprawdzenia informacji dotyczących Klienta, usunięcia błędnych danych osobowych, zmiany danych osobowych lub wycofania zgody na ich wykorzystywania do celów marketingu bezpośredniego.
Klient zobowiązany jest skontaktować się z EV Plus - wnioski o zmianę należy złożyć na piśmie i przekazać na adres ul. Ostrowska 474, 61-324 Poznań. Dane osobowe przekazane do EV Plus będą przetwarzane w celu świadczenia usług na rzecz Klienta na podstawie niniejszej umowy oraz do opracowania Usługi. EV Plus ujawnia dane osobowe, na przykład nazwy, adresy e-mail i / lub adresy pocztowe stronom zewnętrznym, które zarządzają umownymi zobowiązaniami firmy EV Plus związane z Usługą w jej imieniu, takie jak dostawcy usług, dostawcy usług płatniczych oraz firmy zajmujące się utrzymaniem kart kredytowych lub debetowych.
Informacje mogą być eksportowane do partnerów biznesowych EV Plus w innych krajach, zarówno w UE, jak i poza nią. Jeśli Klient ma jakiekolwiek pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych, powinien skontaktować się z EV Plus.
9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI EV Plus.
EV Plus nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub straty, jeśli: (a) urządzenie klienta, sieć transmisji danych lub powiązane funkcje nie działają, (b) Usługa została zawieszona z przyczyn późniejszych, które okazały się błędne, ale EV Plus w czasie zawieszenia nie miała powodów, aby sądzić, że istnieją podstawy do działania, (c) znacznik RFID EV Plus został zgubiony lub skradziony i / lub niewłaściwie wykorzystana przez inną osobę.
EV Plus nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub straty spowodowane przepisami prawnymi, działaniami urzędowymi, wojną, sabotażem, niepowodzeniem lub opóźnieniem w dostawie, połączeniami danych lub innymi połączeniami komunikacyjnymi i komunikacyjnymi, strajkami, bojkotem lub innymi podobnymi okolicznościami, które pozostają poza kontrolą EV Plus. Przepis dotyczący strajku, bojkotu i blokady stosuje się również, jeśli EV Plus jest przedmiotem tych działań.
Wszelkie szkody lub straty, które wystąpiły w innych okolicznościach, nie zostaną skompensowane przez EV Plus. EV Plus nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za szkody pośrednie, takie jak utrata dochodów lub pogorszenie relacji między Klientem a osobami trzecimi, chyba że strata ta spowodowana jest zaniedbaniem ze strony EV Plus.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejsza umowa jest regulowana i interpretowana zgodnie z polskim prawem.
EV Plus może rozszerzać i zmieniać zakres oferowanych Usług bez konieczności zmiany Regulaminu, jeżeli zmiany te nie naruszają istotnych jego postanowień.
W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszego regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisu kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
Regulamin obowiązuje od dnia 1 lipca 2017 roku.