Stacje ładowania do samochodów elektrycznych Ford
Choć producent samochodów marki Ford tylko jedno auto elektryczne, wypuścił na rynek pięć pojazdów hybrydowych. Oto wymagania dotyczące ich ładowania:
Ford Mustand Mach-E
Ten SUV, którego wygląd inspirowany jest klasycznym już Mustangiem, ładuje się za pomocą wallboxa 11kW, gniazdka przemysłowego do 7,4 kW oraz stacji ładowania DC do 100 lub 150 kW (w zależności od wersji auta). Wtyczka Typ 2 z dodatkiem CCS.
Ford KUGA PHEV
Akumulator o pojemności 14,4 kWh można uzupełnić za pomocą wallboxa 7,4 kW, gniazdka domowego (2,3 kW) lub przemysłowego (3,7 kW) oraz stacji ładowania AC. Rodzaj wtyczki to Typ 2.
Ford EXPLORER PHEV
Ten model wyposażony jest w akumulator o pojemności 13,2 kWh. W celu naładowania go możemy korzystać z wszystkich urządzeń wymienionych przy wariancie KUGA PHEV. Uświadczymy wtyczkę o Typie 2.
Ford TOURNEO CUSTOM PHEV
Ten pojemny samochodów posiada wbudowany akumulator 13,6 kWh. Do jego napełnienia użyjemy gniazdka domowego lub przemysłowego, wallboxa lub stacji ładowania AC. Posiada wtyczkę Typu 2.
Ford TRANSIT CUSTOM KOMBI PHEV
Owe auto jest wyposażone w akumulator o pojemności 13,6 kWh. Ładować go można za pomocą wallboxa, gniazdka domowego lub przemysłowego czy stacji ładowania AC. Wtyczka Typu 2.
Ford TRANSIT CUSTOM PHEV
Ostatni z opisywanych samochodów posiada akumulator 13,6 kWh. W celu naładowania go można korzystać z wszystkich urządzeń wymienionych przy wcześniejszych modelach. Nie zmienia się również rodzaj wtyczki – Typ 2.